Secondhand.


Jag har blivit helt förälskad i secondhand. Igår när jag var inne på h&m för att köpa ögonfransfärg kände jag bara ett stort hat gentemot alla kläder därinne, jag mådde nästan illa. Jag vet inte riktigt varför. Jag har inget emot topshop, monki mm. Men h&m, nej, usch, jag vet inte. Det är så vanligt alltihop, så tråkigt, så enormt dålig kvalité, så.....massproducerat. Jag vet inte varför det var just h&m som fick mig känna sådär. Men gud så trött jag är på kläderna där inne, likadana allihop, typ. Secondhand däremot, det är verkligen en nyfunnen kärlek. Plagg med historia, one of a kind. H&m never again.

P.S Jag måste dock tillägga att jag kommer att handla på h&m igen, jag kommer tycka att plagg därifrån är snygga, och jag kommer vilja ha en hel del därifrån, (h&m kan verkligen överraska då&då). Detta, säkert bara inom några dagar. Men just idag när jag gick in på h&m så blev jag bara så trött utav åsynen av alla gamla tråkiga kläder. (Detta hat kan också bero på att jag tyckte att årets höst-kollektionen var en enorm besvikelse.) Jepp, underligt inlägg.
Junkfood. | |
#1 - - Sissi:

sv; tack så mycket :)



jag älskar också second hand!

#2 - - Millie-B:

Sv: Tack så mycket! :)



Hoppas att du har haft en bra dag!

#3 - - ebba:

du är smart du!

#4 - - frida:

jag förstår dej precis. man blir bara så trött på alla vanliga kläder som alla har ibland.

#5 - - frida:

jag förstår dej precis. man blir bara så trött på alla vanliga kläder som alla har ibland.

#6 - - therese:

hahahahaha du är så töntig. HELT SJUKT! jag kan inte sluta skratta åt att du verkligen tror att du är sjukt indie. förlåt, men det är jätteeeekuL!!!!

#7 - - Anonym:

haha, varför tar du bort kommentarer? tyckte precis som den där tjejen som kommenterade förut iaf...

#8 - - Annie:

Svar till Therese/anonym/D.L.S:

Både Ebba och jag förstår vem du är, det hjälper inte att du kommenterar från olika IP-adresser, eftersom vi bara vet en person som skulle kunna lägga ner sin tid på att skriva så där onödiga saker. Jag tycker att det är otroligt pinsamt att jag ska behöva svara till dig, men du verkar ju inte kunna gå vidare och sluta kommentera. Vad tror du att du vinner på att

försöka trycka ner andra? Mår du bättre? Tror

du att du får fler vänner? Du kan ju tänka på

det lite...

#9 - - Therese/anonym/D.L.S:

Jag har aldrig kommenterat förut, men jag fick jävligt många vänner faktiskt.

Upp