höstlov


Jag tycker det är kul att ta ego-foton på morgonen. Random.

Åh, mina vänner! Nu har jag höstlov! (Studiedag torsdag & fredag). Det är helt sjukt, jag hade ju sommarlov nyss? Ska bli hur skönt som helst! På måndag åker jag och mamma till Paris för att hälsa på min syster (som flyttar hem till Sverige igen efter jul), och jag ska gå lite i skolan också (förbättra min franska). Nu ska jag bara göra ingenting en stund, fan va skönt!

P.S Få gratis spotify premium här (+ spotify konto om du inte redan har det)!
Junkfood. | |
#1 - - h:

tack för spotify p fining!

#2 - - PICTURES BY FELICIA KARLSTROM:

haha, jag tycker också det är roligt att ta ego foton på morgonen, hahahaa :D jag fattar inte vad som är så roligt :O

#3 - - Camilla Andersson:

åh, paris! dit vill jag också, helst inom en snar framtid.

Upp