käkproblem/


Som ni kanske har märkt så är min käke lite skum, den är nämligen sne (det ena käkbenet är längre än det andra), vilket gör att mitt bett är helt fucked up (bild)(gluggen i underkäken ska vara under framtänderna). Därför ska jag någon gång i februari nästa år göra en käk-operation, men inför detta tvingas jag ha tandställning. Nu i September ska jag tyvärr (!%#?") sätta in tågräls i överkäken (jag har redan haft i underkäken i drygt ett halvår, eller snarare nästan ett år). Sedan, efter operationen (där det kapar av en bit av ena käkbenet), ska jag ha fixerad käke i fem veckor (jag vet, jättetrevligt), och även vara borta från skolan. Under den tiden kommer jag endast kunna "äta" genom sugrör och ha rejält tråkigt. Rätt jobbigt (eller jävligt jobbigt tycker jag) men så jävla värt. Fan vad skönt det kommer vara när allt äntligen är över. Så nu vet ni det, om ni nu orkade läsa igenom detta. Om någon händelsevis skulle undra något är det bara att fråga! KRAMAR
Junkfood. | |
#1 - - Carolina:

Min kompis gjorde det där! Jag lider med dig och henne, det kan inte vara kul alls :(

#2 - - Patrik:

Tack för det är inlägget! Har exakt lika. Kan man hitta andra inlägg om din operation i någon kategori eller så? Med vänlig hälsning, Patrik

Svar: Nej, tror inte att jag skrivit särskilt mycket mer om det. Men det går jättebra att maila om du har några frågor eller funderingar!
Andrea W

Upp