någonstans i en 35-gradig lägenhet/


Just nu sitter jag och dör lite här i vår 35-gradiga lägenhet (och då är fönstren öppna och air condition på) med Lykke Li i bakgrunden, och har precis skypat med min älskade familj! Det är extremt varmt här, i solen är det 40-50 grader. Folk som är i Sverige säger att det är jättevarmt där, omkring 25 grader, då tänker jag - åhh, svalkande! Haha... Imorgon kommer i alla fall Nadja och Avve äntligen hit! Kommer bli så roligt! Excited! Snart har vi varit här halva perioden, helt sjukt, känns som jag kom hit för bara några dagar sen!
Traveling. | |
#1 - - En liten bildblogg av Felicia Karlström:

Åh vart har du flyttat? :) Det måste jag har missat totalt!

#2 - - En liten bildblogg av Felicia Karlström:

sv: okej, med gud vad roligt! =) har ni det bra där?

Upp