radioactive, matematik D och nyinköp.



 
 
Idag satt jag och skrev det nationella provet i matematik D, så nu är den kursen äntligen klar! Endast matematik E to go! Annars inhandlade jag häromdagen en mössa från race marine (ovan) och en supermysig halsduk från Dondonna. Fick dessutom mina boots från Johnny bulls på posten idag, men tror inte jag kommer behålla dem eftersom dem var otroligt stela och inte särskilt sköna. Tvekar även på kvalitén... Nu ska jag mysa med te och fundera på vad jag ska köpa till föräldrarna i julklapp! Ni kan ju lyssna på låten ovan och ge mig lite förslag!
 
Junkfood., Music. | |
#1 - - lisawho:

åh herregud matte D???? u crazy girl!!
Själv har jag nationella i Matte C på tisdag, är helt körd där.... ahhaha

#2 - - R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R:

Imagine dragons är så himla bra, hört att de kommer att infinna sig i stockholm nästa år!

#3 - - Kaffehörnan:

Godag denna helg. Jag har meganice tävling värde över 5000 kr passar till alla. Samarbete med lica.nu
Vill ju ej du ska missa denna,kolla mellan mina inlägg
20 sponsorer

Upp