february 12/

Sista februari, då kör vi en liten månadssummering.

Första hälften av månaden rehabade jag fortfarande efter min operation. Utförde skolarbetet hemifrån, bloggade, kollade på serier, internethandlade, åkte på läkarbesök då och då osv. Typ som senare hälften av januari.


Jag blev med världens bästa dockningsstation. En försenad operationspresent från världens bästa mamma.

Till slut, efter en månads fixering, så öppnade man upp min käke. Riktigt stelt. Hade ont i både tänder och käke. Men jag kunde äntligen återvända till skolan och när jag börjat vänja mig kunde jag äntligen njuta av mat igen!

Många investeringar till garderoben under månaden.

Det blev varmare och snön började smälta. De sista dagarna av februari avnjöt jag ett något stressigt men skönt sportlov. Stress på grund av plugg och jobbsökande. Men skön för det var ju trots allt lov!


Lite bilder tagna med iphonen under februari, dåligt på den fronten.
Summations. | |
Upp