midsommarafton och peace and love - tagg.

Midsommarafton. Melissa, jag och Nadja. Kärlek.
Midsommarafton. 1. moi 2. Melissa och Najda.
 
Min midsommarafton var mer lyckad än väntat! Dagen tillbringades i solen med picknick och på kvällen bar det iväg på okända marker där jag träffade många underbara människor, dansade runt en lampa, åt lakrits som fastnade i tänderna, skrattade en väldig massa, blev skrämd av allt för fulla människor och gick genom skog och över motorvägar för att komma hem. Sammanfattningsvis - en riktigt rolig och lyckad kväll. 
 
Dagen tillbringades mest i sängen med Melissa där vi pratade igenom gårdagskvällen och taggade till peace & love! Sedan stack vi iväg på födelsedagsmiddag för att fira vår käre vän Jean! Nu har jag försökt packa lite och ska nog försöka gå och lägga mig. Imorgon har jag nämligen en hel del att göra inför p&l, på måndag kör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Junkfood. | |
Upp