sköldpaddemönster.

TOM FORD. D&G.
 
Åh. Hur fina? Jag är rätt så kräsen när det gäller solglasögon men de här två gillade jag starkt! Både formen och det faktum att de är sköldpaddsmönstrade. Tror dessutom att dem skulle passa riktigt bra till höstgarderoben! Skulle nog matcha de med en rätt simpel outfit. Jag kollade runt lite på SmartBuyGlasses då de har upp till 40 procent rabatt på hela sortimentet. Gillas! Planen var att leta skidglasögon till i vinter men jag halkade snabbt in på solglasögon istället. Hehe... 
 
Nu ska jag dock kolla vidare efter goggles, måste inhandlas till Sälen-resan! Kanske skulle lägga en beställning på ett par, har hittat en hel del fina, och dessutom ligger alla jag checkat in på omkring 25 procents rabatt och det är ju inte fyskam!
Cravings. | |
#1 - - Amanda:

Hej! Tycker verkligen om din stil så nu behöver jag lite tips av dig. Letar efter en höst/ vinter jacka, kan du tipsa om några? Vilken jacka kommer du använda dig av i höst/ vinter? :-)

Upp