nyårslöften 2013.

1. Satsa på träningen och bli hälsosam. Man mår ju så mycket bättre då! Jag och snubben har planerat att investera i ett kort på "granngymmet", där det både finns bad och gym. Sedan ska jag börja äta hälsosammare också! 
 
 
2. Ta studenten och arbeta hårt nu den sista terminen. Försökta få tillbaka motivationen. Hur detta ska ske har jag lite svårt att se. Men i och med färre pågående kurser under denna termin skulle detta kunna bidra till ökad motivation. Träning och våren kanske även det leder till detta.
 
3. Se till att skaffa ett lite stadigare jobb. Behövs när jag slutat plugga. Har bestämt mig för att fortsätta på donken fram tills dess att skolan är avklard, men efter det får det bli att hitta på något annat. Tänker mig antingen butiksjobb, reception eller något liknande.
 
 
4. Försöka hitta mitt "kall" - det jag vill göra med livet rent karriärsmässigt. Lägga upp en plan på vad jag vill göra och hur jag ska komma dit. På senaste har jag varit mycket inne på ekonomi och egenföretagande...
 
5. Ta min älskling till Paris. Visa honom denna underbara stad som så många gånger gjort mig knäsvag. Förhoppningsvis blir det en tripp i sommar!
 
6. Fotodokumentera mera! Bättre för mycket än för lite. Så roligt när man kan gå tillbaka och kolla på foton från olika minnesvärda tillfällen och så tråkigt när dessa foton inte existerar.
 
Inspiration., Training., Traveling. | |
Upp