Paris XI.


 
Håller på och letar efter hotell i Paris. Jag har nämligen pratat med Lukas om att vi borde åka dit, främst för att han inte har besökt staden (vilket jag anser är ett måste) och dels för att jag själv älskar staden och därför vill visa den för honom. Det blir sjätte gången för mig då, men man kan ju inte tröttna på Paris
Bilderna är från senaste besöket, sommaren 2011.
 
Jag måste ta och citera en konversation vi hade för ett tag sedan, på tal om resor och det faktum att Lukas inte tagit sig ut ur norden mer än en handfull gånger och aldrig ut ur Europa. Tyckte det var lite roligt, men det kanske blir lite väl internt.

Jag: "Du måste komma ut i världen, man går miste om så mycket annars och det är så viktigt att se allting. Andra kulturer, traditioner och för att inte tala om fattigdom."
Lukas: "Känns bra när min 18-åriga flickvän säger till mig att jag måste komma ut och se världen."
Traveling. | |
#1 - - Melissa:

ja lite väl internt med tanke på att man måste veta hans ålder för att förstå det ;) han kan ju lika gärna vara 17 haha

Svar: haha, jo men det borde man väl förstå, annars finns det ju inget roligt med det :P
Andrea W

Upp