lite sådär ointressant

Just nu är jag sådär superduktig som bara jag kan vara ibland. Håller på och planerar och strukturerar, nördar mig helt enkelt. Har precis skickat in en svenska-uppgift som jag dumt nog hade kvar från förra terminen. Skönt. Nu ska jag börja lägga upp mitt projektarbete. Har även skrivit ner saker som skall göras. Tycker att det är så behagligt att veta var man har alla måsten. Jag blir alltid så lugn och ostressad efteråt. 
 
Förövrigt så har skolan kommit igång, inte till 100% kanske, men inom en snar framtid så. Nu känns det mycket bättre än förra terminen, då jag var helt överkörd och något otroligt omotiverad. Det gillar jag med nya läsår, man kan börja om lite från början. 
 
Annars har jag kommit överens med min arbetsgivare om två kvällar i veckan, tisdagar samt söndagar. Hoppas att det funkar med skolan bara. Hade ju fått för mig, efter att ha pratat med tidigare treor, att tredje ring skulle vara ganska lugn. Men efter att ha sett mitt schema, samt planeringarna i de olika ämnerna så am I begging to differ
 
Nu ska jag försöka vara än mer duktig genom att packa upp efter Bulgarien (jag är jättedålig på sånt), städa och möjligen tvätta om jag hittar någon tid.
 
Två bilder från förra veckan:

1. Sista sommarlovsdagen som ägnades på Gröna Lund med Melissa och Lukas (och även Teo den sista timmen). 2. Försökte samla energi till 8 timmars jobb i söndags efter för lite sömn. Dagen resulterade, inte helt otroligt, i en förkylning.
Junkfood. | |
Upp