Julen tjugohundratretton.

 
Denna skönhet fick jag av världens mest underbara pojkvän i julklapp (och även lite som en sen födelsedagspresent). Alldeles för mycket i min mening, men han är ju sådan där som aldrig sätter sig själv i första hand... Den är helt perfekt, så himla lätt, snabb och grym batteritid - vi lär nog komma överens rätt bra.
 
Annars firades julafton först hos mina föräldrar och därefter hos Lukas föräldrar. Mycket god mat och trevligt sällskap! Idag firades det lite till hos mina föräldrar, men då även med min bror och hans familj. Nu sitter jag hemma och pillar på min födelsedagspresent och städar lite smått! Älsklingen är och jobbar lite, vet inte riktigt vad vi hittar på ikväll, juldagen är ju synonymt med festligheter, men vi får som sagt se vad som sker!
 
Junkfood. | |
Upp