Karen Walker sunglasses.

 
Älskar denna form på solglasögon. Cateye-modellen har blivit väldigt vanligt på senaste. Just dessa är från Karen Walker. Dock vet jag inte huruvida jag skulle passa i den formen, då jag aldrig testat ett par, men snygg på andra är den i alla fall. Känns däremot inte som ett aktuellt köp nu när vi går mot det "solfria" halvåret i Sverige... 

På fredag har jag i alla fall avklarat min andra vecka på nya jobbet! Nu i oktober jobbar jag ju, som tidigare nämnt, på ett och samma företag. Det ligger dessvärre ute i Sollentuna, så det blir en bit att åka. "Förlorar" då ungefär 2 timmar fritid varje dag, så det där med att komma igång med träningen går segt eftersom jag kommer hem så pass sent, och ska hinna laga mat och ta det lugnt i någon sekund innan jag går och lägger mig för att orka gå upp klockan 6 nästa morgon. Sedan har dessvärre min träningsmotivation kommit lite i kläm... Får ta tag i allt det där! Annars har jag bokat uppkörning och teoriprov till i slutet av november! Får verkligen hoppas det går min väg, skulle ju inte kännas särskilt kul att inte klara ett prov som man ändå lagt en slant på. Lägger hellre det på något annat i så fall. Har även börjat plugga till högskoleprovet, det äger ju rum om bara någon vecka!! Gah, så mycket som måste göras, alldeles för lite tid...
Cupcakes. | |
Upp