fina skor och allmänna ting som sker i livet.

Så grymma. Spannat in dem på Scoretts webbshop x antal gånger. Hört ryktas om att de ska vara ordentligt sköna också. Kanske skulle gå och kollas in? Mitt shoppinghumör har dock gått och gömt sig. Tråkigt på morgonen när jag icke har något att sätta på mig, men bättre för plånboken.

Mitt depp-mode har förövrigt lagt sig rejält. Skolan kan vara något positivt ibland. Känner att jag är back on track, även fast skolarbetet går sådär för tillfället. Ibland kan jag fråga mig själv var MVG-barnet inom mig vägen? JEPP. Nowadays har jag mist ett überseriöst prov i veckan (+ massa läxor), vilket antagligen kommer innebära dålig närvaro här. Men snart, så väldigt snart är sommarlovet här och ännu tidigare så blir jag dem där arton åren! Så lite ting har jag ju att se fram emot. Tog även bort min räls igår, freedom.
Cravings. | |
#1 - - Sissi:

snygga!

#2 - - Isabelle Trönnblom:

Jätte fina skor. Sånna skulle jag vilja ha :)

Upp