Tar vara på de sista sommardagarna.

1. Lukas och min fina mamma i Linköping!     2. Johan och Jenny.
 
Har haft en väldigt fin helg måste jag ändå få påstå. I fredags var vi på dubbeldejt med Johan och hans nya flickvän Jenny - käkade och drack gott på mysig uteservering, för att därefter möta upp en hel hop av trevliga människor på söder. Lördagen bjöd på en dagstripp till Linköping med föräldrarna och Lukas. Huvudsyftet var att prova studentring till mig men vi hann även med en lunch på Elite Hotel och lite glass vid slussarna i Berg. Väl hemma i Stockholm igen, blev det en liten kräftskiva hos Johan med trevligt sällskap. Idag (söndag) brunchade jag och pojkvännen med Johan och Jenny en snabbis, för att sedan åka till en äng där större delen av hans kretsar befann sig. Där grillades det, spelades fotboll och kubb samt samtalades. Kul har jag i vilket fall haft!
 
I veckan har jag varit på en arbetsintervju samt haft en telefonintervju. Imorgon innan jobbet blir det ännu en intervju. Hoppas verkligen att lyckan är med mig så att det nappar snart! 
Junkfood. | |
Upp