On Parle De Vous.

 
Dagen har ägnats åt en massa förberedelser inför imorgon då vi drar iväg till Vemdalen! Hittade äntligen en vinterjacka som jag känner mig nöjd med, lär ju i och för sig inte bli mycket till vinter här i Stockholm men kommer nog vara i behov utav en uppe i fjällen.
 
Till slut blev det alltså en jacka från On Parle De Vous (Monroe). Spanade faktiskt in den även förra året, men kände mig inte riktigt manad att punga fram närmare fem tusen, men nu efter att ha letat, och letat kände jag att äh, då blir jag väl i vilket fall nöjd med den. Väl där idag såg jag att den långa modellen var nedsatt med 2000 kr, har alltid varit inne på den korta, men när jag väl provade dem tyckte jag ändå bättre om den långa, den kändes lite mer "clean", utan massa krims krams på. Vilket kap det blev tillslut, var verkligen värt väntan! 
 
Nu ska jag snart försöka gå och lägga mig, vi drar nämligen iväg redan vid 06:00 imorgon! 

New acquisitions. | |
Upp