Att göra under hösten.

Diplom från när jag var ute och slirade på halkbanan, ordentligt roligt faktiskt! 
 
Den här veckan har jag faktiskt varit rätt effektiv - utfört både riskettan samt halkbanan, och dessutom har jag hunnit med en hel del övningskörning och pluggat mängder av teori. Städat och tvättat har jag även gjort, och utöver det påbörjat pluggandet inför högskoleprovet samt sökt utbildning till våren, företagsekonomi. Sedan om jag "känner mig redo" till våren får jag avgöra om jag kommer in.
 
Jag har tänkt komma igång med träningen på riktigt nu igen också, sommaren har varit ett ändå stort hål på den biten, jag har liksom inte riktigt hunnit med. Sedan ska jag tamigfan ta körkort innan nyår, blir till att boka uppkörning snart.
 
Så, under hösten skall jag alltså...
...plugga och utföra högskoleprovet, med förhoppningsvis goda resultat
...ta körkort 
...komma igång med träning igen
...flytta
...och dessutom se till så att webbutiken på WE Interior öppnas.
Junkfood. | |
Upp