Nytt arbete.

Hörrni, det har känts som att jag arbetat med att gå på arbetsintervjuer på sista tiden, haha. Och nu de senaste dagarna har jag fått flertal erbjudanden. Efter mycket om och men, fram och tillbaka, bestämde jag mig för att tacka ja till ett receptions-/ telefonistjobb, och jag är så himla, himla glad! Det är precis det jag vill arbeta med för tillfället!! Dessutom känns det så smickrande att ha fått så många erbjudanden. Eftersom jag på mitt nuvarande arbete inte fick lika mycket tider var det hög tid med något nytt. GAH, fan vad taggad jag är, vill börja jobba redan nu!! Men får vänta två veckor till... Idag ska jag möta upp Melissa och Avesta, och vi ska gå och testa Flippin' Burgers! Hoppas det inte är allt för lång kö bara. Har laddat upp genom att inte äta lunch, så jag får plats med mer, hehe.
 
Junkfood. | |
Upp