Tentaplugg och flyttningsröra.

Ja, jaaa taack! Underbar fiskbensparkett och köksön i marmor... Finner knappt ord.
 
Nu är snart första delkursen av Företagsekonomi I avklarad - nämligen Organisation I. Har tentamen nästa onsdag, så den närmsta tiden kommer jag att vara begravd i diverse böcker. Ser fram emot de andra delkurserna, då jag tror att de är mer min grej (mer logiskt och inte bara en massa teorier).
 
Annars går jag och Lukas på visningar för fullt. Vi är däremot lite kluvna över hur vi ska göra. Ena dagen går vi på villavisning i Vällingby, andra dagen spanar vi in renoveringsobjekt i Vasastan och den tredje diskuterar vi sparplan för att få ihop kontantinsatsen till den nuvarande lägenheten (för att då kunna få ta del av vinsten). Lite smårörigt med andra ord. Jag tycker nog att det skulle vara smartast att spara ihop kontantinsatsen, men samtidigt känns det inte särskilt hållbart att bo på 28 kvadratmeter särskilt mycket längre. Eftersom jag pluggar kommer dessutom sparningen att ta längre tid än normalt. Men men, vi får se hur allting löper ut...
 
Nu checkar jag Criminal Minds, som jag blivit helt beroende av på sistone, men ska försöka lägga mig snart. Sömn har verkligen blivit en bristvara på sistone då både studierna och arbetet tagit upp en hel del energi...
 
Junkfood. | |
Upp