Back to basics.

1. Våran afterski i skidbacken med dödsstereon.  /  2. Slitna hjältar.
 
Hallååja! Inatt kom jag hem efter en grymt härlig vecka i Vemdalen! Jag känner mig däremot inte alls klar med skidåkningen, gud så härligt och roligt det är!! Så tråkigt att man inte kan göra det på samma sätt i Stockholm. Eller resten av året för den delen... Man kanske skulle beställa ännu en skidresa denna vintern?
 
Annars firades även nyår där uppe, vilket definitivt var min bästa hittills. Alla tidigare år har det bara varit alldeles för mycket förväntningar och förberedelser och till slut har alltid något gått snett. Denna gång tog vi det inte särskilt allvarligt, åt god middag i mjukisbyxor för att sedan dra ut till hotellet där det kändes som att hela Norrland befann sig. Sammanfattningsvis en ordentligt bra kväll! Dessvärre tog jag inte en endaste bild på nyår, och nästintill inga under hela resan, så typiskt och tråkigt (men antar att det berodde på att vi hade för kul). Men lite GoPro bilder/videos har pojkvännen från backen i alla fall, ska försöka komma över lite sånt.
 
Idag har jag sovit ut ordentligt, handlat mat, packat upp, varit en stund hos föräldrarna och dessutom förstått att jag är ledig imorgon! Hade inte det blekaste om att det var röd dag imorgon, så har var helt inställd på jobb. Riktigt skönt med en extra dags ledighet innan man kommer tillbaka till verkligheten! 
 
Junkfood. | |
Upp